Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015

DIY: Μολυβοθήκη!

Το πρωτάκι μου προ ημερών απέκτησε τη δική της σύνθεση γραφείου - βιβλιοθήκης και της υποσχέθηκα πως θα της φτιάξω μια μεγάλη μολυβοθήκη στα χρώματα του γραφείου της να χωράει και τις υπόλοιπες μπογιές της.

Απλά βήματα, υλικά που είχα ήδη στο σπίτι και το αποτέλεσμα σαφώς καλύτερο απ όποια μολυβοθήκη είδα τελευταία στα καταστήματα!

Τολμήστε το, σίγουρα το αποτέλεσμα θα αρέσει στα παιδιά σας!

Θα χρειαστείτε:

1 κουτί από βρεφικό γάλα/κρέμα ή καφέ
Ύφασμα
Θερμοκόλλα
Αξεσουάρ που ήδη διαθέτετε. Κορδέλες, τούλια, ξύλινα-τσόχινα-πάνινα διακοσμητικά


Βήμα 1ο

Παίρνετε το κουτί, το ξεπλένετε, το στεγνώνετε και το μετράτε. Κόβετε το ύφασμα (εγώ έβαλα τσουβάλι που μου είχε περισσέψει απ τη βάπτιση του γιου μου!) και το κολλάτε με τη βοήθεια του πιστολιού σιλικόνης.



Βήμα 2ο

Κολλήστε κορδέλες ή άλλα υφάσματα πάνω απ το ύφασμα κάλυψης. Εγώ είχα χάρτινο ροζ pom pom από στολισμό που είχα κάνει σε βάπτιση και το κόλλησα επάνω. Τεράστιο αλλά εντυπωσιακό!






Εάν σας αρέσει η ιδέα, μπορείτε να δείτε τον τρόπο δημιουργίας pom poms εδώ!


Βήμα 3ο

Συνεχίστε με τις λεπτομέρειες!

Εγώ είχα στην αποθήκη μου ψεύτικο μωβ λουλούδι από το ΙΚΕΑ.




Έκοψα το κοτσάνι του και το κόλλησα στη μέση του pom pom!



Πως σας φαίνεται;



Αυτή τη στιγμή, ένα μεγάλο ροζ-μωβ λουλούδι βρίσκεται επάνω στο γραφείο της κόρης μου και της χαμογελά!


Καλημέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου