Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Αποχνουδωτής! ΤΟ gadget!

Τους τελευταίους μήνες η κατάσταση των μαξιλαριών του καναπέ μου αποτελούσε βραχνά! Από τη χρήση και το πλύσιμο είχαν γεμίσει κομπάκια. Ξέρετε, αυτά τα εκνευριστικά μικροσκοπικά χνουδάκια, ένδειξη ότι το ύφασμα έχει γαριάσει.

Από καιρό είχε πάρει το μάτι μου αποχνουδωτές μπαταρίας. Μόλις τους βρήκα μπροστά μου λοιπόν, είπα πως για 3 ευρώ δεν χάνω τίποτα να δοκιμάσω.

Ένα θα σας πω... Σώθηκα! Δείτε διαφορά!


Αυτό το μικροσκοπικό πραγματάκι, έκανε θαύματα!



Σίγουρα όχι για πάντα αλλά χάρη στην παρουσία του στο ντουλάπι μου δεν θα έχει ξανά αυτή την εικόνα ο καναπές μου!



Το "πριν" στα δεξιά της φωτογραφίας, και το "μετά" στα αριστερά!



Σας μισώ απαίσια μικροσκοπικά χνουδάκια!



Στο τέλος (κάθε μαξιλαριού!), αφαιρούσα απ τον "κάδο" του αποχνουδωτή αυτή την ποσότητα χνουδιών που βλέπετε!



Πανεύκολο στη χρήση και στο καθάρισμα, πάμφθηνο και σίγουρα αξίζει να το έχετε. Δεν ξέρω πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι σε γαριασμένα ρούχα αλλά σε τέτοιες μεγάλες και δύσκολες επιφάνειες εμένα τουλάχιστον με ανακούφισε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου