Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Τα 10 top αρώματα για την άνοιξη!

Νότες εσπεριδοειδών και λουλουδιών, με σαφείς επιρρόες απ τις ακτές της Μεσογείου κυριαρχούν στα αρώματα που λανσαρίστηκαν για την άνοιξη του 2015 από τις κορυφαίες εταιρίες καλλυντικών.


Ας ρίξουμε μια ματιά!



Ευωδιά τριαντάφυλλου!


Περγαμόντο, πορτοκάλι, γιασεμί, κυπαρίσσι, τριαντάφυλλο-bay και νότες από κουκουνάρι!

Νότες από τζίντζερ, κάρδαμο, κανέλλα και το μαύρο πιπέρι, γιασεμί, μιμόζα, τριαντάφυλλο, πατσουλί !


Περγαμόντο, λεμόνι, νάρκισσος, άνθη πορτοκαλιάς!



Μούρο, μανταρίνι και κόκκινο γρασίδι, μαύρο δαμάσκηνο, ίριδα και μαύρο τσάι Ινδίας. Κρεμώδες αποξηραμένο σανδαλόξυλο, κέδρος και κεχριμπάρι.


 Νότες σύκου, μανταρίνι, άνθη πορτοκαλιάς, γιασεμί, κέδρος και κεχριμπάρι!
Πικάντικες νότες εσπεριδοειδών και αρωματικά λουίζα, βασιλικός και αρκεύθος 

Τριαντάφυλλο, γαρύφαλλο, τζίντζερ και κεχριμπάρι!



Τίλιο, ξύλο τριανταφυλλιάς, white musk, ίριδα και κερί μέλισσας!


Λεμόνι, περγαμόντο, ρόδι, γιασεμί και παιώνια με βάση σανταλόξυλου, ambrox για να αποτίσει φόρο τιμής στον Έλληνα θεό της αγάπης!

Πηγή: http://www.vogue.co.uk/


2 σχόλια:

  1. Μεγάλο πάθος τα αρώματα!!!
    με την hugo με αρωμάτισαν σε πολυκατάστημα,και μου άρεσε πολύ.
    Αέρινη και σε διάρκεια σούπερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου!και σε εμένα τα φρουτώδη γυναικεία αρώματα αρέσουν περισσότερο! Έχω βρει πολύ ωραία και γνωστά brands εδώ https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/aromata/gunaikeia/?sortBy=NewProducts και προσπαθώ να βρω τρόπο να καταλάβει ο φίλος μου τι θα ήθελα για δώρο χριστουγέννων!χαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή